سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهار دلکش رسید و ...

با سلام به خدمت دوستان عزیز علاقمند به MBA
و آرزوی روزگاری به کام برای شما!

درحالیکه ساعاتی چند به حلول سال نو مونده، ضمن تشکر از زحمات زائدالوصف مهندس احمدی شیرازی با کسب اجازه از ایشون، مدیر وبلاگ و شما دوستان عزیز این مسئولیت خطیر رو قبول کردم.
امیدوارم که بتونم جانشینی شایسته برای ایشون باشم و تا جایی که ازم بر میاد درخدمت شما دوستان باشم،البته زیرنظر ایشون و با نظرات شما عزیزان!
تماس با من:  majidrezakhaki@yahoo.com
باید عرض کنم که؛
اولا سازمان سنجش فرم تقاضای تجدیدنظر برای کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 87 رو تو سایتش گذاشته که براتون لینک کردم.
پس اگر عزیزی اعتراض به کلید اولیه داره باید به این لینک مراجعه کنه:
 http://82.99.202.141/tnazard/index.aspx
و  ثانیا همونطور که می دونین ثبت نام اینترنتی مقطع کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور هم شروع شده و تا پایان روز 8/1/87 ادامه داره که برای ثبت نام 50000 تومانی!!! و دانلود دفترچه می تونین به سایت سنجش مراجعه کنین که  این آزمون 25مردادماه برگزار میشه و کارت ورود به جلسه  نیز در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 23 و 24 مرداد ماه توزیع میشه، برای اطلاعات بیشتر:
http://82.99.202.130/Payam/1386/861219-01.php
امیدوارم سال نو برای همه شما عزیزان سالی سرشاز از موفقیت و بهروزی و شادکامی باشه؛
و برای تمامی کسانی که در کنکور ارشد امسال شرکت کرده اند،آرزو دارم 87 دو رقم اول شماره دانشجوییشون باشه در دانشگاه مطلوبشون ان شاء الله!

 

بهار دلکش رسید و دل به جا نباشد          از آن که دلبر دمی به فکر ما نباشد

در این بهار ای صنم بیا و آشتی کن            که جنگ و کین با من حزین روا نباشد

 

سال نو و تعطیلات بر همگی خوش 


» نظر

متشکرم

واقعا از این همه لطف و محبت ممنونم...
از همه دوستانی که زحمت کشیدن و کامنت گذاشتن ممنونم...
از این که این وبلاگ اینقدر تاثیر مثبتی داشته خیلی خوشحالم.
نمیدونم چی بگم ، من دوست نداشتم اینجا رو ببندم یا اصلا ننویسم ، اما خوب جدا نمیرسم ، شاید بتونم هر چند وقت یک بار یه نظری بدم اما دیگه نمیتونم مثل قبل پست جدید بزارم بحث کنم و نظر بدم ، همین الان روزی 7-8 تا ایمیل دارم که جواب دادن بهشون تو اولویت کارهای غیر درسیمه...
تو این مدت به خیلی از دوستان که ایمیل میزدن و با انگیزه بودن پیشنهاد کردم که میخواین شما ادامه بدین ؟ همه گفتن ، نه آقا ! ( شایدم اگه میشد میگفتن : ما کار داریم !!! اینقدر ها هم ... )
ولی به هر حال من خیلی این قضیه رو دنبال کردم ولی نتیجه نداد ، از طرفی نویسنده اینقدر باید انگیزه داشته باشه که به طور متوسط هفته ای 1 پست یا خبر جدید بزاره تا حیات بلاگ حفظ بشه و مخاطبانش رو از دست نده.
از خبرش مطمئن باشه و چیزی نگه که اینجا مشکل ایجاد کنه ، من خبر از ایسنا میاوردم میزاشتم ،‏مشکل داشتم ، دیگه شما فکر کنین که بخوان شایعه ها و اخبار غیر واقعی رو هم درج کنن اونوقته که وبلاگ میشه صحنه کش مکش !
در هر صورت من مشکلی با پیشنهاد دوستان ندارم و خیلی هم استقبال میکنم ، همونطور که گفتم اینجا شده مثل خونه من ، دوست ندارم اینقدر راحت از دست بدمش.
آگهی  :
این وبلاگ به یک عدد نویسنده با شرایط گفته شده  نیاز داره لطفا اگه مایل بودین به من ایمیل بزنین و بگین که فکر میکنین چند وقت میتونین بنویسین ؟ (  حداقل 6 ماه )
Kaveh_a2003@yahoo.com

باز از این همه لطف و محبتتون ممنونم
کاوه احمدی شیرازی


» نظر

سال نو همه مبارک

تیرماه سال 85 شروع کردم برای ام.بی.ای بخونم...
تو این راه خیلی چیزها وجود داشت که اذیت میکرد ،  هیچ مرجعی نبود که راهنمای خوبی باشه ( چه استاد و چه موسسه )...
تو این راه ، فقط آرمان اشراقی بهم کمک کرد که ازش ممنونم ( حالا هم که رفت انگلستان برای ادامه دکتری )...
سال 85 سالی بود که موسسات عزیزی کلاه های قشنگی سر من گذاشتن که باعث شد که به فکر ایجاد این بلاگ بیوفتم ، اینقدر قشنگ مدیر موسسه تو چشام نگاه میکرد و دروغ هایی میگفت که برام سوال شده بود پول در آوردن دیگه به هر قیمتی !!!!؟
کنکور ام.بی.ای زمستان 85 تغییر کرد ، منم به راحتی تسلیم تغییرات شدم !!!!
وبلاگ از همون موقع دیگه برام وجودش معنایی نداشت چون همه حرف ها رو زده بودم ، از طرفی کارهای مختلف دیگه ام شروع شده بود ، یک بار خداحافظی کردم که دوستان منو با ایمیل ها و کامنت هاشون شرمنده کرد ، لذا یک سال دیگه هم نوشتم ( که نه زیاد خوب ولی تمام سعی ام رو کردم که مطالب به درد همه بخوره )

دیگه اینقدر سرم شلوغ شده که نمیرسم به کامنت ها جواب بدم چه برسه به پست جدید و مطلب جدید...
رضا هم که دیگه خیلی وقته کمکی نمیکنه...
بلاگی هم که روزی حداقل 200 بازدید داره انتظارات ازش زیاد و زیادتر میشه...
پس بهتره قبل از اون که کیفیت اون بیاد پائین ، کلا دیگه ننویسم...
دیگه قضیه مثل شب کنکور بحرانی نیست ، همه منتظر جواب ها هستن و بعدش هم انتخاب رشته و الا ماشاالله...
حضور این بلاگ دیگه اونقدرها حیاتی نیست  ، هدفم دادن اطلاعاتی بود که تو اون 1 سال بدست آوردم (‏به قیمتی خیلی زیاد ، البته مادی نه ،‏که کاش مادی بود ).

خیلی ناراحتم که مجبورم اینجارو ببندم ، چون قسمتی از زندگی من شده بود ،‏ روزی 5 بازدید کجا ، 73000 بازدید در کل کجا...
یاد اون جمله مسخره و تکراری افتادم (( هر شروعی پایانی خواهد داشت !!! ))
تو این مدت از طریق این بلاگ با کسانی آشنا شدم که دوستی باهاشون برام ارزش خیلی زیاد داره که شاید هم جایزه کارم باشه !!!!!!!!
دیگه قبول کنین که این کار بعد از 2 سال هم خسته کننده میشه و هم تکراری...
و در ضمن مخصوصا که رشته تحصیلیم هم نیست و اگر هم وقتی باشه بهتره در مورد رشته خودم بنویسم تا ام.بی.ای ...
این بلاگ از دید من دیگه بسته است ، یعنی بهتر بگم من دیگه نمینویسم (‏ دیگه نمیتونم و نمیرسم)...

براتون آرزوی شادی دارم
کاوه احمدی شیرازی


» نظر

کلید نهایی

بالاخره کلید هم روی سایت گذاشته شد...

تجربه سال پیش نشون داده که تغییر خاصی تو کلید نمیدن ، لذا با همین کلید تصحیح کنین و درصد هاتونو بگین ، شاید بشه یکم از اضطراب بعضی ها کم کرد...

موفق باشین

کاوه


» نظر

پردیس کیش دانشگاه تهران و گسترش دامنه فعالیت ها...

رییس پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از ایجاد پنج رشته جدید در نیمسال دوم تحصیلی و راه اندازی چندین رشته‌ جدید دیگرخبر داد.

 وی با بیان اینکه پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران نیمسال اول تحصیلی خود را با ایجاد چهار رشته MBA با گرایش‌های بازرگانی، آموزش زبان انگلیسی (درمقطع ارشد) و رشته معماری و طراحی صنعتی در مقطع کارشناسی آغاز کرد، گفت: نیمسال دوم نیز با ایجاد پنج رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد آغاز شد.

وی رشته‌های جدید ایجاد شده در پردیس را شامل MBA با گرایش تکنولوژی، حقوق خصوصی، تربیت بدنی، گرافیک و طراحی صنعتی بیان کرد و گفت: در حال حاضر در دو رشته تکنولوژی و حقوق خصوصی ظرفیت دانشجو به حد نصاب رسیده است و در مابقی رشته‌ هنوز در حال پذیرش دانشجو هستیم.
دکتر ضرغام با بیان اینکه پردیس برای تدریس دروس از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران به صورت پاره وقت استفاده می‌کند، تصریح کرد: اما در صددیم که جهت استقرار اعضای هیات علمی در کیش تدابیری را بیاندیشیم و در حال حاضر حدود هفت عضو هیات علمی به صورت تمام وقت در پردیس مشغول به تدریس هستند و به زودی آگهی جذب عضو هیات علمی برای پردیس خواهیم داشت.


» نظر

اطلاعات سوخته !!!

رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در اواخر اردیبهشت 87 خبر داد.

 با اشاره به اتمام برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 87، تصریح کرد: نتایج اولیه این آزمون در قالب کارنامه در اواخر اردیبهشت سال 87 اعلام می‌شود و بر این اساس مجازین به انتخاب رشته می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اینترنتی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیتی حدود 37 هزار نفر برای پذیرش نهایی این آزمون پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد: احتمال افزایش این ظرفیت وجود دارد.

رییس سازمان سنجش با بیان اینکه اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 87 شهریور ماه اعلام می‌شود، گفت: از آنجا که اعلام اسامی نهایی در برخی رشته‌ها به انجام مراحل عملی و مصاحبه احتیاج دارد بنابراین اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان تا شهریور ماه به طول می‌انجامد.

کاوه


» نظر

از افاضات بعد آزمون هم بشنوید !!!

رقابت بیش از نیم میلیون داوطلب آزمون کارشناسی ارشد سال 87 دانشگاه‌ها در حالی به اتمام رسید که برخی داوطلبان نسبت به عدم دقت برخی مراقبان و تقلب برخی داوطلبان، کاهش زمان پاسخگویی برخی سوالات علیرغم افزایش تعداد آنها و همچنین ارایه سوالاتی خارج از سرفصلهای ارایه شده انتقاد داشتند.

، یکی از داوطلبان رشته تربیت بدنی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاسهای آموزشی برای مراقبان آزمونها گفت: نمی‌توان هر فرد و کارمند دانشگاه را به عنوان مراقب در جلسه آزمون انتخاب کرد بلکه مسؤولان سازمان سنجش با توجه به اهمیت و سرنوشت ساز بودن این آزمونها، باید مراقبانی را انتخاب کنند که توانایی تامین و حفظ سلامت آزمون را داشته باشند نه آنکه تنها حضور فیزیکی داشته باشند و به این کار صرفا به عنوان اضافه کار نگاه کنند.

وی در عین حال برای افزایش ضریب امنیت آزمون به مسؤولان سازمان سنجش پیشنهاد کرد که سوالات آزمون کارشناسی ارشد نیز مانند کنکور در دسته‌های A,B,C,D طراحی شود.
داوطلب دیگر این آزمون در رشته ارتباطات نیز عنوان کرد: سوالات برخی دروس مانند دانش مدیریت و معارف اسلامی در حد قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته بود ولی زمان پاسخگویی به آن نسبت به سال گذشته کاهش یافته بود.
یکی دیگر از داوطلبان نیز، اظهار کرد: برخی سوالات ارایه شده در آزمون به گونه‌ای بود که پاسخ آن در منابع مختلف متفاوت می‌باشد، در نتیجه پاسخ واحدی برای آن وجود ندارد، همچنین برخی سوالات نیز خارج از سرفصل‌های اعلام شده، طراحی شده بود.

آزمون ارشد 87 در حالی برگزار شد که برخی با انتقاد از سخت بودن سوالات و گروهی دیگر راضی از آن به نتایج مجازینی فکر می‌کنند که در اردیبهشت ماه منتشر می‌شود، ضمن آنکه در همان ماه با شرکت در آزمون دانشگاه آزاد، شانس خود را بار دیگر برای ورود به دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاهها می‌آزمایند.

در این رابطه دکتر ابراهیم خدایی، معاون سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با امکان تقلب در این آزمون، اظهار کرد: سوالات آزمون کارشناسی ارشد از تنوع بالایی برخوردار است و برای بیش از 133 کد رشته امتحانی در این آزمون طراحی سوال انجام می‌شود، بنابراین امکان طراحی سوال در دسته‌های A,B,C,D مانند کنکور در آزمون کارشناسی ارشد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سازمان سنجش به سمت استانداردسازی حوزه‌های امتحانی حرکت می‌کند، گفت: در این راستا ارزیابی‌هایی از کلیه حوزه‌های امتحانی صورت گرفته تا از این طریق مشخص شود که کدام حوزه از نظر نور، فاصله صندلیها، ارایه تسهیلات به داوطلبان و سایر امکانات استاندارد است و در نهایت بر اساس این ارزیابی‌ها از سال آینده کلیه حوزه‌های برگزاری آزمون استاندارد خواهد شد.

وی در رابطه با کاهش زمان پاسخگویی برخی از سوالات، اظهار کرد: سوالات تخصصی هر رشته در آزمون کارشناسی ارشد توسط گروهی متخصص متشکل از اساتید آن رشته از دانشگاه‌های بزرگ و سایر اساتید مطرح همان رشته طراحی می‌شود، بر این اساس زمانیکه سوالی طرح می‌شود، بستگی به نوع سوال، ارزیابی‌های مربوط به زمان پاسخگویی به آن نیز انجام می‌شود.

به گفته وی، بر این اساس ممکن است تعداد سوالات درسی زیاد شود ولی زمان پاسخگویی به آن تغییری نکند که این امر توسط متخصصین مربوطه تعیین و پیش بینی می‌شود. بنابراین زمان پاسخگویی سوالات، به نوع سوال و نظرات اساتید متخصص رشته مربوطه بستگی دارد.

دکتر خدایی ادامه داد: در امتحانات استاندارد با توجه به نوع سوال، زمان پاسخگویی به آن نیز متفاوت می‌شود و اگر قرار باشد در آزمون تحصیلات تکمیلی روتین و روش خاصی پیاده شود، آزمون مربوطه استاندارد نخواهد بود.

معاون سازمان سنجش همچنین با بیان اینکه برای آزمون کارشناسی ارشد منبع خاصی اعلام نمی‌شود، گفت: برای این آزمون تنها عناوین سرفصل مطالب منتشر می‌شود و سوالات نیز از این سرفصلها طراحی می‌شود، بر این اساس اگر پاسخ سوالی در منابع مختلف به صورت متفاوت عنوان شده باشد این مساله مدنظر طراح سوال نیز قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برای جمع آوری انتقادات و اعتراضات داوطلبان نسبت به طراحی سوالات فرجه زمانی مشخصی از 15 اسفند تا 15فروردین 87 تعیین شده است، گفت: موارد مطرح شده داوطلبان توسط گروهی تخصصی بررسی می‌شود و در صورتیکه گروه مربوطه به این جمع‌بندی برسد که سوالی دارای دو جواب است، این مساله در کلید نهایی سوالات آزمون اعمال می‌شود.

دکتر خدایی در خاتمه با رد طراحی برخی سوالات از خارج سرفصلهای تعیین شده، تصریح کرد: سوالات منحصرا در قالب سرفصلهای اعلام شده از سوی سازمان سنجش طراحی می‌شود و اطلاعات عمومی و غیره در این آزمون ارایه نمی‌شود.

سازمان سنجش دارای نرم افزار تقلب یاب است

همچنین دکتر پورعباس رییس سازمان سنجش با رد هرگونه احتمال تقلب در آزمون کارشناسی ارشد به ایسنا اظهار کرد: طبق گزارشات ارسالی آزمون کارشناسی ارشد سال 87 در سلامت کامل برگزار شد و اگر به صورت جزئی تخلفاتی صورت گرفته باشد مطمئنا پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این آزمون برای هر 50 داوطلب یک مراقب تعیین شده بود، در عین حال اظهار کرد:‌ سازمان سنجش دارای نرم افزار تقلب یاب است و بر این اساس اگر کلید سوالاتی داوطلبانی شبیه هم باشد نسبت به شناسایی و برخورد با آنان اقدام خواهد شد.

دیگه اینم خالی از لطف نبود !!! بعد از کنکور میگن ما نرم افزار تقلب یاب داریم !!! قبلش نمیگن که اونی که میخواست این کارو بکنه بترسه !!!


» نظر

ساعت 10:15

الان همه سر جلسه ام.بی.ای هستن !
امسال رقابت خیلی زیاد شده ، تعداد شرکت کننده ها نجومی شده ! سال پیش بهشتی حوزه پسر ها بود ، بهشتی بعد از علم و صنعت بزرگترین حوزه تهرانه ولی امسال بهشتی شده حوزه امتحانی دختر ها ، جالبه که 2 تا حوزه بزرگ تهران رو دادن به ام.بی.ای !!!! علم و صنعت و بهشتی...

تا الان بازدید بلاگ به زور به 60 تا رسیده ، ساعت 2 به بعد شروع میشه ، خدا کنه راضی باشین ، چون ناراضی بودن از نحوه سوالات و ... اعصاب همه رو تا اعلام نتایج خرد میکنه.

کسی اگه سوالا رو پیدا کرد یا لینکش رو داشت بگه تا بزارم تو بلاگ...

کاوه


» نظر

24

خوب ، امسال هم به 24 ساعت آخرش رسید...

برای همه آرزوی موفقیت میکنم ،‏ یاد سال پیش افتادم که چقدر بد گذشت ، تو شک و ابهام و ...
ولی امسال خدا رو شکر اوضاع خیلی بهتره...
پیروز و سربلند باشید
کاوه


» نظر

کارت ، کی و کجا ...

کارت آزمون کارشناسی ارشد سال 87 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی بر اساس سال تولد و شماره شناسنامه داوطلبان در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 29 و 30 بهمن ماه در سراسر کشور توزیع می‌شود.

برگزاری آزمون رشته‌های شناور منحصرا در ‌2 اسفند 86

همچنین‌ آندسته ‌از داوطلبانیکه‌ علاوه بر کدرشته‌ امتحانی‌ اصلی خود، متقاضی‌ شرکت‌ در یکی‌ از60 کد رشته‌ امتحانی‌ به‌ عنوان‌ رشته‌ امتحانی‌ دوم‌ نیز باشند باید کارت‌ ورود به‌ جلسه‌ آزمون ‌رشته‌ امتحانی‌ دوم‌ خود را نیز از همان‌ محل دریافت کارت‌ کد رشته‌ امتحانی‌ اول‌ خود،دریافت‌ و در همان ‌شهرستان‌ محل‌ برگزاری‌ آزمون‌ رشته‌ اول‌، در آزمون‌ رشته‌ دوم‌ نیز شرکت‌ کنند.

گفتنی است‌ که‌ آزمون‌ 60 کد رشته‌ امتحانی‌ فوق‌ منحصراً در صبح و بعدازظهر روز پنج شنبه ‌2 اسفند 86 برگزار می‌شود.

تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان شهرستانی

کلیه داوطلبان متولد سال 1357 و سالهای قبل از آن صبح روز دوشنبه 29 بهمن.

کلیه داوطلبان متولد سالهای 1358، 1359، 1360 و 1361 بعدازظهر روز دوشنبه 29 بهمن.

کلیه داوطلبان متولد سالهای 1362 و 1363 صبح روز سه‌شنبه30 بهمن.

کلیه داوطلبان متولد سال 1364 و سالهای بعد از آن بعدازظهر روز سه‌شنبه30 بهمن.

داوطلبان‌ باید مندرجات‌ کارت‌ ورود به‌ جلسه‌ را مطالعه ‌و درصورتیکه ‌درمندرجات ‌کارت ‌ورود به‌ جلسه‌ آنان‌ با آنچه‌ که‌ در هنگام ثبت‌نام اینترنتی ارسال کرده‌اند‌ مغایرتی‌ وجود دارد،‌ قبل‌ از اجرای‌ آزمون‌ و در روز توزیع‌ کارت‌ مطابق‌ توضیحات‌ پشت‌ کارت‌ ورود به‌ جلسه‌ آزمون ‌اقدام‌ کنند.

بر اساس گزارش ایسنا، آن‌دسته‌ از داوطلبانی که‌ در آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات‌ تکمیلی متقاضی‌ سهمیه‌ رزمندگان‌ شده‌اند و سهمیه آنان از سوی ارگان مربوطه تأئید نشده است باید از روز یکشنبه 5 اسفند تا روز چهارشنبه 15 اسفند نسبت به تایید سهمیه خود اقدام کنند.

زمان و مکان توزیع کارت داوطلبان تهرانی

به گزارش ایسنا، محل توزیع کارت داوطلبان تهرانی به شرح زیر است:

(حوزه خواهران)

دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران

- کلیه متولدین سال 1346 و سالهای قبل از آن صبح دوشنبه ‌از ساعت‌ 8 تا 12

- کلیه متولدین سالهای 1347، 1348، 1349 و 1350 و همچنین متولدین سال 1351 از شماره شناسنامه یک تا شماره شناسنامه 500 عصر دوشنبه از  ساعت‌ 14 تا 18

- متولدین سال 1351 از شماره شناسنامه 501 تا آخر و همچنین کلیه متولدین سالهای 1352 و 1353 صبح سه‌شنبه ‌از ساعت‌ 8 تا 12

- کلیه متولدین سالهای 1354 و 1355 عصرسه‌شنبه از  ساعت‌ 14 تا 18
 
دانشگاه تربیت معلم تهران

- کلیه متولدین سالهای 1356 و 1357 و همچنین متولدین سال 1358 از شماره شناسنامه یک تا شماره شناسنامه 7000  صبح دوشنبه
-
 متولدین سال 1358 از شماره شناسنامه 7001 تا آخر و همچنین کلیه متولدین سال 1359 و همچنین متولدین سال 1360 از شماره شناسنامه یک تا شماره شناسنامه 250 عصر دوشنبه
- متولدین سال 1360 از شماره شناسنامه 251 تا آخر و همچنین متولدین سال 1361 از شماره شناسنامه یک تا شماره شناسنامه 400 صبح سه‌شنبه
- متولدین سال 1361 از شماره شناسنامه 401 تا آخر عصرسه‌شنبه
 
دانشکده عمران دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی

- متولدین سال 1362 از شماره شناسنامه یک تا شماره شناسنامه 1100 صبح  دو‌شنبه
- متولدین سال 1362 از شماره شناسنامه 1101 تا شماره شناسنامه 3800 عصر دو‌شنبه
- متولدین سال 1362 از شماره شناسنامه 3801 تا شماره شناسنامه 9000 صبح سه‌شنبه
- متولدین سال 1362 از شماره شناسنامه 9001 تا آخر عصرسه‌شنبه 
 
دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران

- متولدین سال 1363 از شماره شناسنامه یک تا شماره شناسنامه 1300 عصرسه‌شنبه     
- متولدین سال 1363 از شماره شناسنامه 1301 تا شماره شناسنامه 4500 عصر دو‌شنبه
- متولدین سال 1363 از شماره شناسنامه 4501 تا شماره شناسنامه 11000 صبح سه‌شنبه 
- متولدین سال 1363 از شماره شناسنامه 11001 تا آخر عصر سه‌شنبه
 
 
دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران ‌

- متولدین سال 1364 از شماره شناسنامه یک تا شماره شناسنامه 2000 صبح  دو‌شنبه
- متولدین 1364 از شماره شناسنامه 2001 تا شماره شناسنامه 9200  عصر دو‌شنبه
- متولدین سال 1364 از شماره شناسنامه 9201 تا آخر و همچنین متولدین سال 1365 از شماره شناسنامه یک تا شماره شناسنامه 6300 صبح سه‌شنبه
- متولدین سال 1365 از شماره شناسنامه 6301 تا آخر و همچنین کلیه متولدین سال1366 وسالهای بعد از آن عصر سه‌شنبه 
 
(حوزه برادران) ‌

دانشگاه صنعتی امیرکبیر ‌

- کلیه متولدین سال 1347 و سالهای قبل از آن و همچنین متولدین سال 1348 از شماره شناسنامه یک تا شماره شناسنامه 700   صبح  دو‌شنبه
- متولدین سال 1348 از شماره شناسنامه 701 تا آخر و همچنین کلیه متولدین سالهای 1349، 1350و 1351 و همچنین متولدین سال 1352 از شماره شناسنامه یک تا شماره شناسنامه 33000  عصر دو‌شنبه
- متولدین سال 1352 از شماره شناسنامه 33001 تا آخر و همچنین کلیه متولدین سالهای 1353 و 1354 و همچنین متولدین سال 1355 از شماره شناسنامه یک تا شماره شناسنامه 25000 صبح سه‌شنبه

- متولدین سال 1355 از شماره شناسنامه 25001 تا آخر و همچنین کلیه متولدین سالهای 1356 و 1357 عصر  سه‌شنبه 
 

دانشگاه علم وصنعت ایران ‌

- کلیه متولدین سالهای 1358 و 1359 و همچنین متولدین سال 1360 از شماره شناسنامه یک تا شماره شناسنامه 50 صبح  دو‌شنبه 
 - متولدین سال 1360 از شماره شناسنامه 51 تا آخر و همچنین متولدین سال 1361 از شماره شناسنامه یک تا شماره شناسنامه 4000 عصر دو‌شنبه
- متولدین سال 1361 از شماره شناسنامه 4001 تا آخر و همچنین متولدین سال 1362 از شماره شناسنامه یک تا شماره شناسنامه 7500 صبح سه‌شنبه
- متولدین سال 1362 از شماره شناسنامه 7501 تا آخر و همچنین متولدین سال 1363 از شماره شناسنامه یک تا شماره شناسنامه 5000 عصر سه‌شنبه
 
دانشگاه صنعتی شریف ‌

- متولدین سال 1363 از شماره شناسنامه 5001 تا آخر و همچنین متولدین سال 1364 از شماره شناسنامه یک تا شماره شناسنامه 10 صبح  دو‌شنبه
- متولدین سال 1364 از شماره شناسنامه 11 تا شماره شناسنامه 3600  عصر دو‌شنبه
- متولدین سال 1364 از شماره شناسنامه 3601 تا آخر و همچنین متولدین سال 1365 از شماره شناسنامه یک تا شماره شناسنامه 2700 صبح سه‌شنبه
- متولدین سال 1365 از شماره شناسنامه 2701 تا آخر و همچنین کلیه متولدین سال 1366 و سالهای بعد از آن عصر سه‌شنبه

====
کاوه


» نظر
   1   2   3      >