سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهار نو بر شما مبارک

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال 

حول حالنا الا احسن الحال

آمین...

                       

حلول سال نو و بهار پر طراوت را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض می کنم. 

به امید آنکه چکاوک شادی نغمه خوان همیشگی زندگیتان باشد.


» نظر

نحوه ارائه اعتراض و اشکال به کنکور کارشناسی ارشد89

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور نحوه ارائه اعتراض و اشکال به کنکور کارشناسی ارشد 89 را اعلام کرد.حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان می توانند اشکالات خود درباره سئوالات آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ارسال کنند.
معاون سازمان سنجش گفت: این سازمان اشکالات مطرح شده را به دقت پیگیری می کند و پاسخ داوطلبان را از طریق اینترنت برای آنها ارسال می کند.وی در پاسخ به اعتراض برخی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مبنی بر تأخیر در برگزاری آزمون در برخی حوزه های امتحانی افزود: آزمون کارشناسی ارشد سال 1389 در کل کشور رأس ساعت تعیین شده برگزار شد. آزمونهای صبح رأس ساعت 30/8 و آزمونهای بعدازظهر رأس ساعت 15 آغاز شد لذا از لحاظ زمان برگزاری امتحانات مشکلی به وجود نیامد.
در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال 1389 برای 145 کد رشته شامل 52 کد رشته امتحانی در گروه علوم انسانی، 13 کد رشته امتحانی در گروه علوم پایه، 27 کد رشته در گروه فنی و مهندسی، 25 کد رشته در گروه کشاورزی، 10 کد رشته در گروه هنر، 14 کد رشته در گروه علوم پزشکی (فقط برای دانشگاه تربیت مدرس)، 4 کد رشته در گروه دامپزشکی دانشجو پذیرش می شود. امتحانات ‌139 کد رشته‌‌ امتحانی‌ آزمون کارشناسی ارشد صبح و بعد ازظهر روزهای‌ 28، 29 و 30 بهمن ماه 1388 برگزار شد.
» نظر

روز مهندس مبارک

روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی را خدمت تمام دوستان مهندسمون تبریک میگم.
امیدورام در تمامی مراحل زندگی و مدارج علمی موفق و پیروز باشید!


» نظر

کلید سئوالات آزمون کارشناسی ارشد اواخر هفته آینده منتشر می شود

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت:

 کلید نهایی سئوالات آزمون کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها اواخر هفته آینده از سوی سازمان سنجش منتشر می شود.

ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: داوطلبان می توانند در روزهای 13 یا 14 اسفندماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده کلید سئوالات آزمون اقدام کنند.
وی اظهار داشت: نتیجه اولیه آزمون اواخر اردیبهشت ماه و نتایج نهایی آن در هفته اول شهریور ماه منتشر می شود. انتخاب رشته این آزمون نیز در هفته اول خرداد ماه صورت می گیرد.

در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال 1389 برای 145 کد رشته شامل 52 کد رشته امتحانی در گروه علوم انسانی، 13 کد رشته امتحانی در گروه علوم پایه، 27 کد رشته در گروه فنی و مهندسی، 25 کد رشته در گروه کشاورزی، 10 کد رشته در گروه هنر، 14 کد رشته در گروه علوم پزشکی (فقط برای دانشگاه تربیت مدرس)، 4 کد رشته در گروه دامپزشکی دانشجو پذیرش می شود. امتحانات ‌139 کد رشته‌‌ امتحانی‌ آزمون کارشناسی ارشد صبح و بعد ازظهر روزهای‌ 28، 29 و 30 بهمن ماه 1388 برگزار شد.

http://www.unp.ir/news.php?readmore=6392


» نظر

یه سلام بعداز کنکور

سلام.

یه ضرب المثل معروف هست که میگه زندگی 100 سال اولش سخته:-)

کنکور کارشناسی ارشد سال 1389 هم با همه خاطرات خوب و خدایی نکرده بدش برگزار  شد و به خاطره ها پیوست...

من هم به نوبه خودم به همه بچه ها خسته نباشید میگم و امیدوارم که به نتیجه زحمت هاشون برسن.توکل کنید به خدا.بد به دلتون راه ندید.خدا هیچ زحمتی رو بی اجر نمیذاره.از خدا بخواین که هرچیزی رو که خیرتون باشه سر راهتون قرار بده.

مطمئن باشید هیچ چیز رو نمی شه از الان پیش بینی کرد.به قولی یه سیب رو وقتی هوا پرتاپ کنیم ،چندین دور میزنه تا برسه به زمین،اینه که تا اعلام نتایج سعی کنید از مقایسه کردن با سال گذشته اکیدا خوداری کنید.چون هر سال حال و هوای درسا با هم فرق می کنه ممکنه یه سال یکی از درسا به نسبت سخت تر باشه و طبیعتا میانگینش هم به تناسب همون سختی یا آسون پایین و بالا میشه.

اینجور که بچه ها زحمت کشیدن و نظر دادن میشه اینطور جمع بندی کرد که :

1.جی مت :سخت و وقت گیر

2.ریاضی: متوسط

3.زبان :خوب

با این اوصاف فکر می کنم درصد جی مت امسال تعیین کننده باشه توی رتبه بندی.

به هر حال من سعی می کنم که سولات رو زودتر گیر بیارم و اگر از دوستان کسی موفق شد زودتر به دستمون برسونه  که ممنون میشم.

با آرزوی روزهایی خوش و خرم برای شما دوستان عزیز.

این لینک زیر رو یکی از دوستان زحمت کشیدند و فرستادند:(خانم گلناز) و سوالات جی مت هست.با تشکر از ایشون و صد البته آقای امیر عرفانیان!

http://a-erfanian.ir/

و اینم لینک سوالات ریاضی از سایت آقای آقاسی:

http://m-aghasi.ir/showT.aspx?Lang=F&TID=0E0E0311060B0B&ID=735F5D40515E4977565D

 


» نظر

کنکور چطور بود...؟

سلام؛

خوب الان ساعت دقیقا" 11ست و همه بچه ها سر جلسه کنکورن! از همینجا برای همه آروزی موفقیت می کنم و امیدوارم راضی از جلسه بلند شین!
من که دو سال متوالی 86 و 87 این موقع سرجلسه بودم!!! درک می کنم!!

بریم سر اصل مطلب !کنکور ام.بی.ای 89 از نظر شما چطور بود؟؟ ریاضی, GMAT و زبانش... یا مدیریت اجرایی؟
درصد های احتمالی یا حتی رتبه احتمالی؟؟؟ (در این مورد قبلا از صداقتتون ممنون!!)


» نظر

تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 88+خبر

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد
ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از سوم اسفند آغاز می‌شود

دومین مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 88 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.net منتشر شد.
بنابراین گزارش، پذیرفته‌شدگان می‌توانند طی روزهای روزهای دوشنبه و سه شنبه سوم و چهارم اسفند ماه جهت ثبت‌نام به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند.
گفتنی است، آزمون کارشناسی ارشد سال 1388 دانشگاه آزاد اسلامی طی روزهای 17 الی 19 اردیبهشت ماه با رقابت 385 هزار داوطلب در 113 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار شد.

شانس قبولی و ظرفیت پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد از پذیرش حدود 45 هزار نفر در این مقطع در دانشگاههای سراسری خبر داد و گفت: شانس قبولی در این دوره حدود 12 درصد است.        

زمان انتشار کلید سئوالات کنکور ارشد/ اعلام نتایج اولیه در اردیبهشت ماه

 رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد از پذیرش حدود 45 هزار نفر در این مقطع در دانشگاههای سراسری خبر داد و گفت: شانس قبولی در این دوره حدود 12 درصد است.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدحسین سرورالدین در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی کنکور کارشناسی ارشد سال 89 در محل دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهیدبهشتی در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد سال 89 گفت: از نظر تعداد نفرات 770 هزار نفر در آزمون شرکت کرده اند اما از نظر نفر آزمون بیش از 900 هزار نفر در آزمون شرکت کرده اند به این دلیل که برخی از داوطلبان در دو رشته شرکت دارند.
معاون سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کلید سئوالات کنکور کارشناسی ارشد سال 1389 در دو هفته پس از برگزاری آزمون خبر داد و گفت: کلید نهایی سئوالات تمامی رشته های کنکور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش منتشر می شود.


» نظر

توصیه های کنکور 89

اینم توصیه هایی قبل از آزمون که پارسال هم برای بچه ها گذاشتم:

خوب بعد از چند ماه زحمت و تلاش و بی خوابی وقتش رسیده که همه اندوخته ها رو ظرف مدت 270 دقیقه در قالب 170 سوال روی پاسخ نامه پیاده کنیم،به نظر من یکم بی انصافیه ولی خوب این شرایط رو همه دارن. پارسال برای خود من یکی از مهمترین آزمون های زندگیم بود چون یه تعداد فاکتور مهم در زندگی شخصیم به این کنکور بستگی داشت و فقط یکیش رسیدن یه رشته محبوبم بود،
شاید برای همه همینطور باشه، بی خیال...
اما توصیه های من که فقط حاصل تجربه خودمه و در حد چند پیشنهاد دوستانه ست:
. الان دیگه وقت یاد گرفتن موضوع جدید یا حفظ کردن فرمول جدید نیست، هرچقدر هم که مهم باشه دیگه الان وقتش گذشته و ایجاد اختلال می کنه.
. طبق گفته کارشناسان این امر از 24 ساعت مانده به کنکور درس خوندن رو متوقف کنید و به ذهنتون کاملا استراحت بدین و از هرگونه کاری که ذهنتون رو خسته یا درگیر می کنه خودداری کنید. چراکه مطالب به حافظه کوتاه مدت انتقال داده می شه و در مطالب اندوخته شده قبلی ایجاد اختلال می کنه.
. الان وقت زدن تست های سال قبله، البته بهتره که مثلا صبح زود پاشید و مشابه شرایط کنکور تست بزنید.
. صبح روز قبل کنکور هم سعی کنید زودتر از خواب بیدار شید و در طول روز یه کاری کنید که هم ذهنتون باز شه و هم یکم خسته بشین مثلا ورزش در طبیعت یا پیاده روی!! غذاهای سبک و مغذی بخورید و قبل از خواب حتما دوش آب گرم بگیرید و به نحوی زمان رو تنظیم کنید که حداقل 8 ساعت بخوابید.
. الان کارتتون رو که گرفتین و همه اخبار رو هم دارید (ان شاءا... حوزه تون رو هم که شناسایی کردین) و فکر نمی کنم خبری بوده باشه که لازمه قبل آزمون بدونین،این رو برای این می گم که بعد از خوندن این مطالب به این بلاگ و سایر سایت های مشابه سر نزنید چون فکر نمی کنم نتیجه مثبتی داشته باشه،  ولی بعد از کنکور حتما به بلاگ سر بزنین و نظرتون رو بذارین.
. خدای نکرده امیدوارم با دیدن رقبا دلسرد از کنکور نشده باشین چون معمولا جو خالی بندی برای هم مرسومه!!فقط به خودتون و تمرکزی که باید داشته باشین فکر کنید و نه به مثلا رتبه کنکور آزمایشیتون یا درصد ریاضی دوستتون یا به ظرفیت ها و اینجور حواشی، هیچکسی جز خود شما سرنوشتتون رو رقم نخواهد زد! اینم بدونین که معمولا 70-80% شرکت کننده ها سیاهی لشکرند!! پس با غرور سر میزتون بشینید!
.  صبح کنکور حتما صبحانه خوب و مغذی بخورید و تونستین سر جلسه با خودتون شکلات و توت خشکه و از اینجور چیزا ببرید (که مامان ها بهتر می دونن!!)
. سر جلسه بهتره به ترتیب سوال ها یا درس ها رو جواب بدین چون با تدبیر چیده شده و در زدن تست ها حتما از تکنیک ضربدر- منفی استفاده کنید. اگر سوال ها سخت بود برای همه همینطوره پس جایی برای نگرانی نیست.
. هر یک ساعت چند ثانیه چشماتون رو ببندید و چند نفس عمیق بکشید و به قبولی فکر کنید.
. به نظر من کنکور 50% دقته، از یاد نبرید گزینه های نادرست بر اساس همین بی دقتی ها طرح می شه! در تست های محاسباتی اگر جواب رو گزینه 1 بدست آوردین حتما بقیه گزینه ها رو هم چک کنید.

مورد دیگری به ذهنم نمی رسه ،در پایان امیدوارم این بلاگ براتون هرچند مختصر، مفید واقع شده باشه و بعد از ان شاءا... قبولی از ما به نیکی یاد کنید!

امیدوارم هرکسی به اندازه زحمتی که کشیده نتیجه بگیره و راضی از سر جلسه بلند شه
و اینکه 89 دو رقم اول شماره دانشجوئیتون بشه!
 بعد از کنکور منتظر نظرات شمام
با توکل به خدا موفق باشید...

مجیدرضا خاکی


» نظر

کنکور ارشد 89 هم اومد

برای گرفتن کارت شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1389:

http://srv2000.sanjesh.org/kart/89/arshad/index.php

تغییرات، جزئیات و ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد89/ وضعیت قرنطینه سئوالات

رئیس سازمان سنجش با تشریح آخرین جزئیات و تغییرات آزمون کارشناسی ارشد سال 89 از درج نام و مشخصات داوطلبان بر روی دفترچه های سئوالات کنکور، تهیه دفترچه های کنکور در چند نوع چیدمان مختلف و رعایت آخرین نکات امنیتی قبل از کنکور کارشناسی ارشد خبر داد
وی اظهار داشت: از سوی دیگر چیدمان سئولات نیز متفاوت است و در چند نوع تهیه شده که در اختیار داوطلبان قرار داده می شود از این رو میزان تقلب نیز در آزمون کاهش می یابد.
رئیس سازمان سنجش در زمینه ظرفیت پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد نیز با تاکید بر اینکه ظرفیت پذیرش به طور حتم نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت گفت: پیش بینی می شود بیش از 60 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد 89 پذیرفته شوند
همچنین معاون سازمان در زمینه تاثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد به مهر گفت: معدل کارشناسی در کنکور کارشناسی ارشد به میزان 20 درصد تأثیرگذار خواهد بود.

حسین توکلی معاون سازمان سنجش آموزش کشور نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، نحوه اصلاح معدل کارشناسی درج شده بر روی کارت آزمون کارشناسی ارشد 89 را اعلام کرد و گفت: بر این اساس داوطلبان تا 6 اسفندماه فرصت دارند نسبت به ارسال معدل صحیح به سازمان سنجش اقدام کنند.

توکلی افزود: معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون امتحان داوطلبان، براساس ثبت نام اینترنتی انجام شده، درج شده است لذا داوطلبان لازم است معدل مندرج در کارت ورودی خود را بررسی و درصورت مغایرت، یک نسخه کپی از کارت ورودی تهیه و نسبت به اصلاح معدل اشتباه بر روی فتوکپی کارت ورودی خود با خودکار قرمز اقدام و صحیح آن را بالای آن بنویسند و فتوکپی مذکور را به همراه فتوکپی مدرک یا گواهی تحصیلی خود از طریق پست پیشتاز ارسال کنند.
=======================


» نظر
   1   2   3      >