سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار

جزئیات برگزاری و توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد/ رقابت 830 هزار داوطلب

. 766 هزار و 944 داوطلب در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند
. 63 هزار و 188 نفر متقاضی شرکت در آزمون کد رشته امتحانی دوم کارشناسی ارشد
. جزئیات توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد 89
. توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ارشد از 26 بهمن ماه
. اعلام نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد در نیمه دوم اردیبهشت ماه

ثبت نام آزمون  کارشناسی ارشد فراگیر از هفته آینده

بر اساس اعلام سازمان سنجش ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد سال 1389 دانشگاه پیام نور از روز یکشنبه 13 دی ماه آغاز می شود.


» نظر

ارشد 89

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور :
هرگونه تصمیم جدید به کنکور ارشد 89 نمی رسد/ افزایش 25 درصدی ظرفیت

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه کنکور کارشناسی ارشد سال 1389 نسبت به کنکور سال گذشته بدون تغییر برگزار می شود گفت: هرگونه تغییر یا تصمیمات جدید درباره کنکور کارشناسی ارشد به هیچ عنوان در کنکور امسال اعمال نخواهد شد.
عبدالرسول پورعباس در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سئوال که تصمیمات جدید درباره سهمیه ها و یا هرگونه تغییر در شیوه اجرایی کنکور کارشناسی ارشد امسال اعمال می شود یا خیر افزود: پرونده کنکور کارشناسی ارشد امسال بسته شده و تمامی تصمیمات درباره این کنکور گرفته شده است از این رو تصمیم جدید و تغییرات جدید درباره کنکور ارشد 89 اتفاق نمی افتد. 

افزایش 25 درصدی ظرفیت در کنکور کارشناسی ارشد 89
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور پیش از این در پاسخ به مهر گفته بود: پیش بینی می کنیم در کنکور کارشناسی ارشد 89 با رشد 25 درصدی پذیرش مواجه شویم.
ابراهیم خدایی معاون سازمان سنجش آموزش کشور نیز درباره جزئیات توزیع کارت کنکور کارشناسی ارشد به مهر گفت: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 89 و برگزاری آزمون نیز در 19 بهمن ماه منتشر می شود.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 89
خدایی زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد سال 1389 را 26 تا 28 بهمن ماه اعلام کرد و گفت: این آزمون طی روزهای 28، 29 و 30 بهمن ماه سال 1388 برگزار می شود.

زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی کنکور کارشناسی ارشد 89
وی درباره اعلام نتایج اولیه و نهایی این کنکور نیز به مهر گفت: نتایج اولیه آزمون نیمه دوم اردیبهشت ماه و نتایج نهایی آن نیمه اول شهریورماه سال 1389 اعلام می شود.
به گزارش مهر، آزمون ارشد سال 89 طی 3 روز چهارشنبه 28، پنجشنبه 29 و جمعه 30 بهمن ماه برگزار می شود.

پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف در جزیره کیش برای نیمسال دوم تحصیلی 89-1388 دانشجو می‌پذیرد
این واحد دانشگاهی در رشته‌های کارشناسی ارشد  MBA (بازاریابی)، MBA (فناوری اطلاعات) همکاری مشترک با دانشگاه مالتی مدیای مالزی، MBA (فناوری اطلاعات) نیمه حضوری همکاری مشترک با دانشگاه مالتی مدیای مالزی و دیگر رشته ها دانشجو می‌پذیرد.


» نظر

ارشد و فراگیر 89

آزمون کارشناسی ارشد 28 بهمن برگزار می‌شود درگفت‌وگوبا ایسنااعلام شد: افزایش20درصدی ظرفیت کارشناسی ارشد افزایش 15درصدی شمارداوطلبان واعمال20 درصدی معدل درپذیرش

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه در آزمون کارشناسی ارشد سال 89 در مجموع 770 هزار داوطلب ثبت‌نام کردند که با احتساب دو رشته‌ای‌ها این رقم به840 هزار نفر می‌رسد، گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال 89 در روزهای 28 تا30 بهمن برگزار می‌شود.
دکتر توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در آزمون کارشناسی ارشد سال گذشته 671 هزار نفر ثبت‌نام کرده بودند، گفت:‌ تعداد داوطلبان آزمون امسال نسبت به سال گذشته 100 هزار نفر یعنی حدود 15 درصد افزایش یافته است
وی با اشاره به نحوه اعمال معدل در آزمون کارشناسی ارشد سال 89، اظهار کرد: گزینش نهایی داوطلبان بر اساس نمره کل حاصل از80 درصد نمره آزمون و 20 درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی انجام خواهد شد.
به گزارش ایسنا در همین رابطه، دکتر برزویی مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی در گفت‌و‌گو با ایسنا با اشاره به ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد89، گفت: بر اساس برنامه توسعه، ظرفیت دوره‌های کارشناسی ارشد سال 89 بین 15 تا 20 درصد افزایش خواهد داشت، ولی ظرفیتهای نهایی فرودین ماه و با انتشار دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد منتشر خواهد شد.

زمان ثبت‌نام آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد و ناپیوسته سال 89 دانشگاه پیام نوراعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت‌نام آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد را از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 13 دی ماه تا پایان روز پنجشنبه 17 دی ماه اعلام کرد.
بدیهی است، تهیه دفترچه راهنمای آزمون و کارت اعتباری از طریق باجه‌های پستی بوده و زمان برگزاری آزمون‌های مذکور دوره‌ کارشناسی ارشد، صبح روز جمعه 31 اردیبهشت ماه سال 1389 خواهد بود


» نظر

توصیه ایی به دوستان

سلام به همه دوستان عزیز .

خسته نباشید میگم به همه .امیدوارم که تا اینجای مسیر رو به خوبی پیش رفته باشید.تقریبا حدود 54 روز تا کنکور فرصت باقی مونده.توصیه ایی که به شما دارم این هست که در این فرصت،از 100 درصد وقتی که مطالعه می کنید،70 درصدش رو به تست زنی بپردازید.سعی کنید کلیه سرفصل ها و مطالبی رو که تا به حال نخوندید، نهایتا تا نیمه دی ماه جمع کنید و از نیمه دی ماه به بعد هم که حدود 40 روزی وقت می مونه به جمع بندی نهایی بپردازید.فراموش نکنید که این روزهای باقی مونده خیلی مهم هستند،درست مثل یه مسابقه دو  می مونه.اون چند متر آخرش هر که بتونه عقب نیفته خیلی مهمه و شانسش برای پیروزی بیشتر.

برای همه شما دوستان عزیز  آرزو می کنم که با توکل به خدا و با گام های مصمم و هدفمند این روزها رو به بهترین شکل ممکن و با بالاترین کارایی پشت سر بگذارید.


» نظر
<      1   2   3