سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افزایش ظرفیت ارشد 89

خبر خوش رییس سازمان سنجش به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد
پورعباس خبرداد: افزایش 25 درصدی ظرفیت و تعداد رشته‌های آزمون امسال
تغییر ضرایب برخی دروس امتحانی
http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1430305&Lang=P

امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام درکنکور ارشد89؛
معاون سازمان سنجش: تاکنون500هزار داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند
داوطلبان از30 آبان برای اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی مهلت دارند
http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1432121&Lang=P


» نظر

ثبت نام کنکور ارشد 89

معاون سازمان سنجش با تشریح جزییات ثبت‌نام در بیست‌ویکمین آزمون کارشناسی ارشد دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور، روشهای ثبت‌نام در این آزمون و نحوه اعمال معدل در آزمون کارشناسی ارشد سال89 را اعلام کرد.
دکترحسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاریخچه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در کشور، اظهار کرد: در ابتدا پذیرش دانشجوی ارشد از طریق خود دانشگاهها انجام می‌شد و چند سالی نیز مسوولیت برگزاری آزمون کارشناسی ارشد بر عهده معاونت دانشجویی وزارت علوم بود ولی از سال 68 سازمان سنجش آموزش کشور مسسولیت برگزاری این آزمون را بر عهده گرفت.
وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد سال 89 از صبح فردا سه شنبه 5 آبان ماه، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت پست و به منظور ارتقای بهره‌وری ملی و کاهش هزینه‌های عمومی، تعداد 13955 دفتر پستی متصل به شبکه اینترنت برای تکمیل تقاضانامه الکترونیکی ثبت‌نام در نظر گرفته شده است و داوطلبان می‌توانند برای تکمیل تقاضانامه الکترونیکی ثبت‌نامی خود به دفاتر پستی مشخص شده مراجعه کنند.
وی با اشاره به شرایط اختصاصی لازم برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد، افزود: بر این اساس داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی، از شرایط اختصاصی شرکت در این آزمون است.

غیرمجازین برای ثبت‌نام در کنکور ارشد 89
وی با بیان اینکه شرکت مجدد فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی ارشد یا دکترا در رشته‌های قبلی ممنوع است، گفت: فارغ‌التحصیلان باید در رشته‌ای غیر از رشته فارغ التحصیلی خود ثبت‌نام کنند.
وی با بیان اینکه دارندگان مدرک کارشناسی مراکز ضمن خدمت فرهنگیان و یا معادل مجاز به ثبت‌نام و شرکت در این آزمون نیستند، گفت: دارندگان مدارک سطح 2 حوزه‌های علمیه، منحصرا می‌توانند در هر یک از کدرشته‌های گروه علوم انسانی ثبت نام کنند.
وی با بیان اینکه پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون کارشناسی ارشد سال 88 حق ثبت نام در این آزمون را ندارند گفت: پذیرفته شدگان دوره‌های شبانه، نیمه حضوری، پیام نور، غیر انتفاعی، بین الملل و مجازی آزمون سال 88 در صورت عدم ثبت نام در رشته قبولی برای انصراف می‌توانند در آزمون89 شرکت کنند.
وی افزود: همچنین دانشجویان سال آخر و یا فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ورودی سال 76 به بعد که معدل آنان کمتر از 12 باشد حق ثبت نام و شرکت در این آزمون را ندارند.

امکان ثبت‌نام تنها در2 کدرشته امتحانی
افزایش کدرشته‌های امتحانی سال89
دکتر توکلی با اشاره به مراحل ثبت‌نام در آزمون سال89، اظهار کرد: ثبت‌نام این آزمون از روز سه‌شنبه 5 آبان تا سه شنبه 12 آبان انجام می‌شود و بر این اساس هر داوطلب فقط می‌تواند در دو کد رشته امتحانی اصلی و شناور ثبت نام و در امتحانات مربوطه شرکت کند.
وی با اشاره به افزایش کد رشته‌های امتحانی شناور آزمون کارشناسی ارشد سال 89 به ایسنا گفت: تعداد این کد رشته‌ها امسال به 66 رشته افزایش یافته است.

دو شیوه ثبت‌نام در آزمون ارشد
وی با اشاره به روشهای ثبت نام در این آزمون و با اشاره افزایش 15 درصدی هزینه ثبت‌نام، اظهار کرد:‌ در روش اول داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی نسبت به ثبت نام اقدام کنند. بر این اساس داوطلبان باید به وسیله کارت‌های عضو شتاب با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 92 هزار ریال در آزمون ثبت نام کنند.
در روش دوم داوطلبان باید با مراجعه به باجه‌های پستی نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت‌نام اقدام کنند. بر این اساس داوطلبان باید پس از پرداخت 9 هزار و 200 تومان وجه ثبت نام و6 هزار ریال هزینه اداره پست با مراجعه به سایت سازمان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی افزود: داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی، کد رشته امتحانی شناور را نیز انتخاب می‌کنند باید نسبت به خریداری یک کارت اعتباری دیگر به مبلغ 92 هزار ریال اقدام کنند.

 

 نحوه اعمال معدل در آزمون کارشناسی ارشد سال89
معاون سازمان سنجش با اشاره به نحوه اعمال معدل در آزمون کارشناسی ارشد سال 89 اظهار کرد: فارغ التحصیلان معدل کل اکتسابی را بر اساس معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی باید در قسمت مربوطه


» نظر

دفترچه ارشد 89

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد 89 هم روی سایت سنجش قرار گرفته که مجموعه مدیریت اجرائی کد 1148 همچنان ستاره داره و مواد امتحانی و ضرایب گرایش مدیریت (MBA) هیچ فرقی نسبت به سال های گذشته نکرده و اینجوریه:
1. زبان تخصصی انگلیسی 1
2. استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت 2
3. ریاضی عمومی 1و2 دوره فنی مهندسی 2

برای دریافت دفترچه شماره 1 اینجا کلیک کنید؛


» نظر

آغاز زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 89

 آغاز ثبت نام کنکور ارشد از 5 آبان

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 89 گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1389 می توانند برای ثبت نام در این آزمون از تاریخ 5 آبان ماه تا 12 آبان ماه برای ثبت نام اقدام کنند. وی اضافه کرد: سازمان سنجش این آزمون را در 28، 29 و 30 بهمن ماه سال 88 برگزار می کند.

 http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=965061


» نظر

نتایج نهایی پذیرفته شدگان کنکور ام بی ای امیر کبیر سال 1388

بالاخره طلسم شکست و  این دانشگاه امیر کبیر نتایج رو اعلام کرد.تبریک میگم به تمامی دوستانی که پذیرفته شدند.برای دیدن نتایج می تونید به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.aut.ac.ir/general/MBA88Results.htm

تاریخ انجام مصاحبه شفاهی در روزهای سه شنبه 28 مهرماه 1388 و چهارشنبه 29 مهرماه 1388 براساس حروف الفبا انجام می پذیرد. مقتضی است داوطلبان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر از زمان دقیق انجام مصاحبه خود، به سایت دانشگاه مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 64543533 و 64543532 داخلی 8 تماس حاصل نمایند.


» نظر

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت ارشد 88

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد فردا اعلام می‌شود
معاون سازمان سنجش خبر داد: آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از 26 مهر

معاون سازمان سنجش، گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 88 فردا سه‌شنبه 21 مهر اعلام می‌شود.
دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد برای ثبت‌نام در مؤسسه آموزش عالی ذیربط و همچنین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محلهای بورسیه، دارای شرایط خاص و دوره‌های مجازی روز سه شنبه 21 مهر در سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  قرار می‌گیرد.

وی افزود: آندسته از داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شدگان نهایی اعلام خواهد شد، لازم در یکی از روزهای یکشنبه 26 و دوشنبه 27 مهر با در دست داشتن مدارک لازم ثبت نامی برای ثبت نام به محل قبولی مراجعه کنند.
دکتر توکلی ادامه داد: آندسته از داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در رشته‌های بورسیه، دارای شرایط خاص و یا دوره‌های مجازی اعلام می‌شود، لازم با در دست داشتن مدارک لازم برای انجام مصاحبه و یا موارد مورد لزوم به محل مربوط مراجعه کنند.
به گفته وی، پذیرفته شدگان این مرحله که قبلاً در یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، لازم نیست از محل قبولی قبلی انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در اطلاعیه مذکور، مدارک ثبت نامی افراد مذکور از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌شود. ضمناً قبولی قبلی آنها لغو می‌شود.
معاون سازمان سنجش خاطرنشان کرد:آندسته از پذیرفته شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده در دوره‌های روزانه در اطلاعیه مذکور درج می‌شود حتی در صورت عدم ثبت نام در محل قبولی حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1389را ندارند.
دکتر توکلی در خاتمه تاکید کرد: عدم مراجعه در تاریخ‌های مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌شود.


» نظر

تکمیل ظرفیت کنکور ارشد دانشگاه آزاد 88

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پنجشنبه اعلام می‌شود؛

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فردا اعلام می‌شود.
به گزارش ایسنا، کارنامه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 88 این دانشگاه از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 16 مهر 88 در پایگاه اینترنتی اعلام نتایج به نشانی www.azmoon.com  قابل مشاهده است.
داوطلبان می‌توانند ضمن مراجعه به پایگاه یاد شده با ارائه مشخصات داوطلبی کارنامه خود را مشاهده نمایند.
در پایان این گزارش آمده است اطلاعیه مربوط به زمان و مکان ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی آزمون به آدرس www.azmoon.net  در دسترس داوطلبان قرار داده می‌شود.

مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد تمدید شد

معاون سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد تا روز پنجشنبه 16 مهر ماه خبر داد.
دکتر توکلی، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه به منظور ارائه تسهیلات بیشتر برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت تا روز پنجشنبه 16 مهر ماه تمدید شد، اظهار کرد: آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال 88 که مجاز به انتخاب رشته بودند، می‌توانند با توجه با ظرفیت پذیرش کد رشته محلهای جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محلهای آزمون مذکور انتخاب رشته کنند.
وی افزود: داوطلبان می‌توانند حداکثر تا ساعت 24 روز پنج شنبه 16 مهر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته الکترونیکی مذکور اقدام کنند.


» نظر

تکمیل ظرفیت ارشد 88

بورسیه ها نمی توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند

قبولی قبلی داوطلبان با قبولی در تکمیل ظرفیت باطل می شود

حداکثر انتخاب کد رشته در تکمیل ظرفیت 10 کد رشته است

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=957788


» نظر

تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 88

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تکمیل ظرفیت کنکور ارشد از روز دوشنبه 13مهر آغاز می‌شود، گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند از 13 مهر ماه نسبت به انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 88 اقدام کنند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد در این مرحله بیش از 2500 ظزفیت جدید ایجاد شده است و اطلاعیه ظرفیت پذیرش در رشته‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل‌های کارشناسی ارشد در نشریه پیک سنجش امروز دوشنبه 6 مهرماه و دوشنبه 13 مهر ماه منتشر و همزمان بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد. به گفته وی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد 88 می‌توانند با رعایت شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون از دوشنبه 13 مهر ماه تا چهارشنبه 15 مهر ماه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کنند و بر حسب مورد نسبت به شرکت در تکمیل ظرفیت و انتخاب کد رشته محل‌های ارائه شده اقدام کنند.

معاون سازمان سنجش با بیان اینکه داوطلبانی که به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی کد رشته محلهای بورسیه یا دارای شرایط خاص اعلام شده‌اند حق شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت را ندارند، گفت: هر داوطلب می تواند حداکثر تا 10 کد رشته محل را در صورت وجود، انتخاب و در فرم انتخاب رشته درج کند.

دکتر توکلی در خاتمه تصریح کرد: چنانچه داوطلبان پذیرفته شده آزمون ارشد در این مرحله شرکت کنند، در صورت پذیرش، قبولی قبلی آنها لغو می‌شود و همچنین چنانچه قبولی آنها مربوط به دوره‌های روزانه باشد حتی با دادن انصراف از تحصیلی حق شرکت در آزمون سال بعد را نخواهند داشت. همچنین شروع زمان تحصیل این دسته از پذیرفته‌شدگان نیمسال اول یا دوم سال تحصیلی 89-88 خواهد بود.

http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1409511&Lang=P

تکمیل ظرفیت ام.بی.ای 88:
دانشگاه صنعتی شاهرود (شبانه) 2 نفر
دانشگاه پیام نورمرکزتهران(واحددماوند) 8 نفر
دانشگاه علوم وفنون مازندران-بابل(غیرانتفاعی) 4 نفر

برای مشاهده تکمیل ظرفیت سایر رشته ها:
http://www6.sanjesh.org/Arshad/1388/880706_01.php


» نظر
<      1   2